Kandidáti do školské rady 2014 -2017 - aktualizace

14.11.2014 12:02

Kandidaturu do školské rady na funkční období 2014 - 2017 zatím přijali a na odpověděli na 2 otázky:

  1. Představte sebe jako kandidáta

  2. Představte svou pracovní vizi ve ŠR 

Markéta Burdychová, DiS

Jsem matka 4 dětí, všechny byly nebo jsou žáky naší školy. V Jirnech bydlím od roku 1998 a snažím se zapojovat do dění v obci. 

2Tak jako v minulém období se budu snažit řešit případné podněty rodičů a předkládat je vedení školy, obci či jiným institucím. Mojí vizí je podporou komunikace rozvíjet prospěšné aktivity školy pro dobro našich dětí. 

 

Ing. Balážová Sivková Soňa

1) Žijeme s manželem téměř devět let v Šestajovicích a všechny tři naše děti navštěvují Základní školu Jirny. Syn Samuel 5. ročník, dcera Denisa 4. ročník a nejmladší dcera Soňa nastoupila v letošním školním roce do první třídy.

2) V posledním období se ZŠ v Jirnech postupně rozrostla o další třídy, čímž bylo umožněné navštěvovat školu prakticky všem dětem ze spádové oblasti Jirny a Šestajovice. Podobný vstřícný krok vedení školy směrem k rodičům a dětem a hlavně okamžitá realizace rozšíření přitom nebyla u jiných škol v okolí Prahy ani zdaleka tak běžná. Navíc se podařilo umístit do prostor ZŠ i Základní uměleckou školu a v letošním školním roce rozšířit možnosti návštěvy zájmových kroužků. Ráda bych ve své činnosti ve ŠR na tyto pozitivní kroky navázala a přičinila se i o další rozvoj a vyřešení některých detailů, jako například zavedení možnosti vyzvedávání a návratu dětí do školní družiny během návštěvy kroužků a mimoškolských aktivit, či umožnit navštěvovat ZUŠ i pro další děti, na které se zejména z kapacitních důvodů nedostalo. ZŠ v Jirnech navštěvují všechny tři naše děti a proto jsou mi potřeby a problémy rodičů, vedení školy i pedagogů napříč celou školou velmi dobře známé. Věřím, že se nám společným konstruktivním přístupem podaří správně nakročené věci dále úspěšně rozvinout a zároveň zahájit realizaci i dalších nových projektů.

MUDr. Hikmet Al-Hiti,  Ph.D.

Vystudoval jsem lékařskou fakultu University Karlovy v Praze. Po celou domu jsem zaměstnán na Klinice kardiologie IKEM.K mým zájmům patří historie, zeměpis a mám velmi kladný vztah k přírodě, jsem členem rybářského svazu již od dětství.Velice rád bych přispěl svojí činností k dalšímu rozvoji jak v oblasti zdravovědy, tak i kladnému vztahu k přírodě. Z vlastní zkušenosti vím, jak důležitý je vztah rodič – škola, škola – rodič… Vzájemná komunikace je nezbytná. Pokud bych byl zvolen do školské rady, rád se budu podílet i v této oblasti. 

Roman Hrdlička

Trvale žijeme v Šestajovicích od 12/2004
  • Vzdělání :  Střední průmyslová škola dopravní, Masná,  P1
  • Zaměstnání  : 20 let praxe v zájezdové autobusové dopravě
  • Zájmy: moderní architektura , plavání a lyžování
  • Největší potěšení : maximum času stráveného s rodinou
  • Děti : Matěj 4.ročník a Štěpán 1.ročník
  • Dovednosti : řešení krizových situací, logistika, komunikace, vedení týmu více jak 100 zaměstnanců
  • Vize práce v ŠR :   Můj cíl je podpora ZŠ Jirny v jakémkoli směru a snaha poděkovat aktivně pedagogům za jejich trpělivost
  •                            Řešení komunikace se školní jídelnou
  •                            Snaha vylepšit sportovní zázemí školy
  • Proč jsem ochotný do toho jít ? : Je pro nás rodiče velmi důležité a vážíme si toho, že naše děti se do školy těší, a to si zaslouží podporu.

Jan Chlebek

1. V Jirnech bydlím 10 let a do jirenské školy chodí moje dcera Eva Chlebková do třídy paní učitelky Jany Nové. Pracuji v mezinárodní advokátní kanceláři WOLF THEISS jako hlavní systémový administrátor a vedoucí týmu zajišťujícího chod počítačové infrastruktury, jsem OSVČ.

2.  Mou vizí práce ve školské radě je dobrý vztah rodičů a školy, rád se zapojím i do diskuse ohledně dalšího vývoje školy. Jirenská škola by si měla v každém případě udržet své dobré jméno a být místem, kam děti chodí rády.,
Bezproblémová spolupráce mezi rodiči a školou je podle mého názoru důležitá nejen z technického hlediska (usnadňuje řešení standardních i nestandardních situací) ale přispívá k pozitivnímu vztahu dětí k škole samotné a ke vzdělání. Vnímá-li dítě vztah školy a rodičů jako nepřátelský, snadno nabude dojmu, že škola je nepřítel. To může mít závažný dopad nejen na jeho momentální studijní výsledky, ale i na jeho budoucí chuť se nadále vzdělávat.
Výše uvedené by se měli rodiče i škola snažit pokud možno eliminovat. Jako člen školské rady budu rád nápomocen a za úspěch budu považovat, pokud děti a rodiče budou mít jirenskou školu minimálně stejně tak rádi jako nyní.

Stanislav Lauer

Jsem IT konzultant, majitel malé IT společnosti. Jirenskou školu zatím navštěvují dva mí synové a třetího to zajisté čeká. Nejen z tohoto důvodu nechci zůstat v pasivní roli "pozorovatele".

Další rozvoj příjemného prostředí pro vzdělávání a návazné volnočasové aktivity našich dětí. Škola má, alespoň na základě mých dosavadních zkušeností, kvalitní lidský potenciál. Chybí již jen dostatečný prostor pro uspokojení všech potřeb navyšujícího se počtu žáků.
Zpět