Archiv článků

Cvičíme s radostí

22.10.2011 11:47
Naše těla protahujeme na lavičkách, žebřinách, cvičíme s míči, závodíme.    

Procvičujeme...

22.10.2011 00:01
opakujeme, počítáme, poznáváme nová  písmenka, učíme se psát pěkné tvary písmem. Skřítek PODZIMNÍČEK v naší třídě zůstává, nosí nám nejen malé drobnosti pro radost, ale přinesl také časopis, ve kterém byly úkoly. Po správném splnění všech cvičení něco dostame !?!?      ...

A kdy bude prvouka ? ...

22.10.2011 00:00
ozvalo se právě po skončené hodině PRVOUKY, která se odehrála na koberci, byla spojena s ochutnávkou a povídáním o zelenině. Děti porovnávaly a hodnotily chutě, ochutnávka byla dobrovolná. Největší úspěch měl květák.  

vv

21.10.2011 13:07
vv

jjhjhj

21.10.2011 13:03
jjhjhj

Cvičíme pro radost

21.10.2011 00:00
V hodinách tělesné výchovy střídáme pohybové činnosti, které rozvíjejí naši zdatnost. Líbí se nám běhání, závodění, skákání.

"PERMONICKÁ DĚLBA PRÁCE"... aneb cesta ke skupinovému a kooperativnímu učení

17.10.2011 00:00
Za nejefektivnější způsob, jak se něco naučit, je považována činnost „učit to ostatní”. Od naší party veselých permoníků jsme se naučili spolupracovat mezi sebou navzájem. Začali jsme více využívat skupinového učení. Rozvíjíme vzájemnou komunikaci, naslouchání a respektování, zodpovědnost...

Týden se skřítky, den pátý

16.10.2011 16:50
Dnes děti navštívil skřítek ZELÍ, aby se s nimi i za ostatní brášky rozloučil. Pochválil je, že dychtivě úkoly hledaly, správně luštily šifry a snaživě všechny úkoly plnily. Za odměnu jsme hráli slovní hru TVOŘÍME SLOVA. Tato hra se čtvrťákům velmi líbila. V časovém rozmezí, které určovaly...

Týden se skřítky, den čtvrtý

16.10.2011 08:02
Dnešní bráška ŽLUŤÁK dětem prozradil, že je úkol čeká čtvrtou hodinu. Na začátku výtvarné výchovy měly skupinky složit a nalepit obrázkové puzzle. Pracovaly o 106. Takto vypadají jejich výsledky. Některé ze složených obrázků sloužily jako předloha k další práci skupin. Děti měly...

Týden se skřítky, den třetí

16.10.2011 07:55
Každý den nosí dětem úkoly jeden z brášků skřítků. Ve středu to byl Ruďas. Děti spolu s ním řešily úkoly z českého jazyka. Určovaly slovní druhy a mluvnické kategorie u podstatných jmen a sloves. Nejdříve však musely vyluštit Ruďasův úkol. j.n.